Pages

Sunday, April 11, 2010

queen control atau lantak dia lah??

salam semua.....

Dgr tajuk diatas,sgt menarik kan....Actually hari jumaat lepas aku tgk whi..biasa nya hari jumaat dlm segmen tilam& bantal..kisah2 rumahtangga..so jumaat lepas itu la tajuk nya..wah aku pun kusyuk la melayan..

Ahli panel aritu Dr Fadzillah dan Sarimah ..kedua-dua panel mengatakan dua-dua pun tak elok, Lelaki tak suka di Control,tapi kalau kita tak ambik tau takut dia fikir kita  tak kisah pun tentang dia then dia akan buat sesuka hatinya....susah jugak kan.. 
pada aku lak, lebih kpd takut kehilangan ,sbb tu mesti ada pertanyaan kemana pergi,pergi ng siapa...tapi menurut bestfriend suamiku,org lelaki nie lagi byk yg disoal lagi byk la bohongnya..adakah itu benar??? wallahualam.....
adakah aku seorg yg queen control ?? jawapanya pasti la tidak...dan tidak la juga mengatakan lantak la dia nak kemana pun ...semestinya aku kisah...cemburu wajib ada didlm perhubungan,tetapi biarlah berpada-pada ... So cari la jalan yg terbaik eh.. dlm perhubungan mesti ada tolak ansur dan saling mempercayai. dan paling penting komunikasi... ahaha...aku nie bkn la pakar pun,byk lagi perkara yg aku harus belajar...org kata makin lama kita bersama kita akan lebih ambil mudah pd semua perkara,salah tu..mari lah kita menukar paradigma kita..wah bagus betul ayat kamu Aminah..huahuahua....tapi betul nie,biarlah hubungan itu sehangat seperti dulu..mcmane caranya..... aku pun tak tahu..belajar dan terus belajar......wallahualam.....
papai.......


0 comments:

Post a Comment