Pages

Tuesday, May 11, 2010

Sakit

salam semua..

Anyway sekarang nie aku mmg tak berape sihat,abes segala aktiviti terpaksa ditunda hua3....
tapi nak wat camno kan,org sihat lawannya sakit ler.. masuk hari nie dah 3 hari aku berkeadaan mcm nie.. bila mlm jer abes semua badan ku sakit2. kalau harinie masih tak ok gak,nak ajak abg gi check,mane la nak taw kan,kot2 ada penyakit lain ke..sekarang nie mcm2 penyakit ada,yg paling dekat sekali denggi ler. minggu lepas 2x kementerian kesihatan sepang dtg.. hish takut gak aku,harap2 hny demam biasa aje..tanak la dok hospital..huhu...
ha akhirnya berjumpa gak aku ng kwn2 sekolah rendah..heheh.. diorang semua dah jadi cikgu..
Erm.. aku pun cikgu gak,cikgu kepada anak2 ku..hehe..tapi ape2 pun harap kami tak lost contact lagi.. kami nie namanya aje sekampung tp hampeh.. tak pernah jumpa pun... tapi harap2 la pasni dapat jumpa ng korg lagi kan..byk benda nak share ..hehe.... thank to fb kerana dapat la jumpa kembali rakan2 lama ... ok la bye semua..kepala sudah fenin...

0 comments:

Post a Comment